Перейти к содержанию

Аналогу Клингонского Кариера быть?


Рекомендуемые сообщения

Тут как бы шарился по Гамма Ориону ет боргов территория и так вот обратил внимание, возле ворот стоят корабли Клингоны и Федерация так вот, рядом с кариером клингонским стоит федеративный линкор, правда страный на вид... Собственно делаю вывод, что как бы то не было, но аналог будет. Вопрос когда?
Но нытье по поводу Кариера клингонов уже слышал.
 
Такой вопрос, что дают вообще скилы? по мимо для оружия и для усиления корабля?
Только возможность открыть тренинг специализаций? В смысле Варп плазма или еще какую нить типа тайхун беам и все?
я в плане того, что если прокачивать главному персу эти скилы они будут влиять на состав команды?
К примеру я будучи тактиком кину скилы полностью прокачав Енерджи Шиелд
будет бонус от этого моему енсину который будет во время боя врубать Резерв Шиелд? или все же эти скилы лишь дают доступ к обучению той или иной спецухи?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну корабль там стоит уже как месяц и мне больше кажется что это грузовой корабль,
А клнгоский кариер это их научник.
На счет скилов в ветки инженерии влияют только на скилы каторые там написаны.

оффтоп

У меня жесткий сгорел наверное в среду появлюсь а может и завтра.

Скрыть

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

корабль там стоит уже как месяц

Ну вы даёте. Неужто против кораблей из зеркальной вселенной не рубали? Это ж нечто класса "Юпитер" и да, он скорее всего аналог клингонскому авианосцу, который ни фига федеративным научникам не аналог.
 
добавлено через 1 минуту

будет бонус от этого моему енсину

А ты почитай что конкретно даёт этот скилл и что конкретно требует другой.

Не делай себе кумира и никакого изображения того, что на небе вверху, и что на земле внизу, и что в воде ниже земли; не поклоняйся им и не служи им...

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну вы даёте. Неужто против кораблей из зеркальной вселенной не рубали? Это ж нечто класса "Юпитер" и да, он скорее всего аналог клингонскому авианосцу, который ни фига федеративным научникам не аналог.

Ага, 2 сайнс места хай левела + 1 тактическое и 1 инженерное и все такого левела, что любой научник умрет от зависти, не считая толщину корпуса и прочие плюшки типа петов.
 
хе-хе кстати, тут возился с фрегатами, так вот вы знаете народ, что рекон фрегат хилее дип спейс фрегата, по многим параметрам, и самое главное по команде (на них тимы завязаны) у первого 350 дронов у второго 500.
 
о Delion тебе на закусь ну и фрифлаю в довесок, спасибо Марелсу за то, что ткнул носом (бедный мой РЭБ научник)...
 
 
Feedback Pulse
Goal: This ability can be used to augment DPS by reflecting your opponents directed energy attacks, as well as a deterrent in PvP if currently the main target of a group.
 
Changes:
 
* Reflects all directed energy types (beams, cannons, turrets)
* Feedback Pulse is now an energy type, buffed and resisted as other damage types
* Feedback Pulse reflected damage hits shields first, but does have 50% shield penetration
* Overall reflected damage reduced, where best reflection at version III is about equal to source damage
 
Countered By: Subnucleonic Beam removes buff, projectile weapon or indirect damage ignores it
 
Subnucleonic Beam
Goal: This ability removes buffs and slows performance of targeted enemy. Counters abilities such as Feedback Pulse, Reverse Shield Polarity, Attack Pattern Alpha, by removing the applied buff.
 
Changes:
 
* This does not put abilities into recharge, but instead slows the recharge time for bridge officer abilities and weapons systems over its duration.
* Removes currently applied buffs from target at activation time. Buffs can be later applied while subnucleonic beam is active.
 
Countered By: Science Team applied while SNB active removes debuff, Photonic Officer helps to offset slow recharge
 
Viral Matrix
Goal: Cripples target, but target has the chance to remove debuff or continue to fight at a disadvantage.
 
Changes:
 
* This is no longer a hold, but instead takes three of a ship's subsystems offline.
* Shields subsystems are unaffected, but weapons, engines, and auxiliary will go offline in a random order over the course of the duration. As the systems go offline in a staggered method, the target has some time to react and does not have all three systems disabled for the entire duration.
 
Countered By: Engineering Team restores all subsystems, Emergency Power to [system] will restore that particular subsystem.
 
взято
http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=142292
 
We'll be testing on Tribble soon a change to the functionality of your starship power levels.
 
Weapons
This stays the same, though we are looking into the values for power cost when using energy weapons.
 
Shields
Shield level currently determines the shield regeneration rate. We are adding an additional benefit in the form of shield damage resistance! The level of your shield power will determine how much damage is directly absorbed by the shield, so running at max shield level will definitely help your shields stay up against an onslaught. In general, this gives the 'tank' a true option to start a fight with max shield level and absorb some of the damage with their hardened shields.
 
Note that bleedthrough damage does not change with the power level (i.e. an 100 point hit would send 10 to the hull and the shield would apply its damage resistance to the 90 going to the shield).
 
Engines
Engine level currently determines the speed of your starship. We are shifting the maneuverability gain from Auxiliary to the Engine power level, so the level of your engine power will determine how much of a turning bonus you receive. This is more intuitive to players than auxiliary and auxiliary has its own benefits for the science abilities.
 
Auxiliary
Auxiliary will no longer provide a turn rate increase. The role of Auxiliary for science abilities is already well established and that will be its primary function. We are also exploring having some abilities tap into the Auxiliary power level as a drain to improve the performance of another systems.
 
взято
http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=146930
 
есть еще не менее интересная статья про откаты и кд
http://forums.startrekonline.com/showthread.php?t=144027

Fijune - VA - Медик
Falkor - LG - Оперативник

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...